We helpen je graag met je vraag. De meest gestelde vragen hebben we hier al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem gerust contact met ons op!

 

Boeketten bestellen bij Florient.nl

Hoe plaats ik een bestelling bij Florient.nl?

  1. Kies je product thema en daarna het formaat door op het product te klikken.
  2. Schrijf een persoonlijke boodschap voor op het kaartje, vergeet je naam niet te vermelden!
  3. Plaats het product in de winkelmand en bekijk het winkelmand overzicht
  4. Maak een account, zo kun je al je bestellingen gemakkelijk terugzien.
  5. Vul de bezorginformatie van de ontvanger in en kies de datum waarop je het boeket wil laten bezorgen.
  6. Vul jouw gegevens in en kies de gewenste betaalmethode.
  7. Na betaling en het plaatsen van de bestelling ontvang je een bevestiging van je bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.
  8. Op de door jou gekozen bezorgdag stelt de bloemist het boeket samen en wordt deze bezorgd bij de ontvanger.

 

Hoe ver van te voren kan ik bestellen?
Het is mogelijk om 30 dagen van te voren te bestellen. Zo kun je gelijk voor de hele maand al jouw boeketten inplannen en bestellen.

Kan ik meerdere boeketten in één keer bestellen?
Via Florient.nl kun je 1 boeket per keer bestellen per bezorgadres. Als je meerdere boeketten wilt versturen naar verschillende personen, dan kun je meerdere bestellingen plaatsen en betalen.

 

Florient.nl producten

Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?
Wij bezorgen in Nederland 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).
Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 13.00 uur (zaterdag tot 12:00) besteld, wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd.
Je kunt bij het afrekenen zelf kiezen op welke dag het boeket wordt bezorgd.

Hoe komt mijn bestelde boeket eruit te zien?
Ieder boeket is uniek. Op de product pagina's staan impressies van gekozen boeket thema. Onze vakbloemisten stellen jouw boeket op de dag van bezorging samen uit hun eigen assortiment in de door jou gekozen stijl. . Zo ben je verzekerd van een uniek en vers boeket met veel bloem van volle waarde en wordt het persoonlijk door de bloemist bezorgd.

Hoe houd ik het ontvangen boeket mooi?
Heeft u een mooie bos bloemen gekocht of ontvangen? Lees hier onze tips om uw boeket zo lang mogelijk goed te houden.

Kan ik een boeket ook anoniem versturen?

Ja, dat kan. Als je bij de persoonlijke boodschap geen naam bij de tekst typt dan worden de bloemen anoniem bezorgd. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan de ontvanger van het boeket doorgegeven.

Kan ik zakelijk boeketten bestellen?
Uiteraard kun je bij Florient ook zakelijk bestellen. De factuur uit de bestelling wordt automatisch gegenereerd, wij hebben hier geen handmatige handelingen aan. De gegevens die je invult bij de bestelling, komen ook op je factuur te staan.
Wil je jouw btw-nummer op de factuur? Vul deze dan in bij de adresregel in het bestelproces.

Wil je boeketten in bulk bestellen?
Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

 

Bestellen en betalen  

Hoe kan ik betalen bij Florient.nl?
Je kunt bij ons op verschillende manieren veilig betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes:
iDEAL, Visa, Mastercard, American Express, PayPal, Google Pay en Apple Pay.
Lees hier alles over onze veilige betaalmethodes.

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?
Je kunt de bevestigingsmail binnen 5 tot 30 minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Bekijk dan eerst even de 'ongewenste mail' folder, misschien dat je hem daar kunt vinden. Foutje gemaakt in het email adres? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op.

 

Verzending en bezorging

Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?
Wanneer je op maandag t/m vrijdag voor 13.00 uur bestelt, wordt het boeket dezelfde dag nog bezorgd. Op zaterdag geldt voor 12.00 besteld, dezelfde dag bezorgd.

Let op! Op zondag en feestdagen wordt er niet bezorgd.
Producten besteld op zaterdag na 12:00 of zondag, worden op maandag bezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen naar Nederland zijn inclusief de bezorgkosten.
Lees alle verzend & bezorg informatie op onze: Verzending & bezorging pagina

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle producten worden persoonlijk door de lokale bloemisten bezorgd.
Lees hier alles over onze Verzending & bezorging.

Service

Biedt Florient.nl garantie op de boeketten?
Bij Florient garanderen we verse bloemen. De bloemist stelt een schitterend boeket samen, uit hun eigen assortiment, in de door jou gekozen thema. Daardoor zijn de bloemen altijd vers en krijg je altijd het allerbeste in huis!

Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het soms voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. Laat dit ons dan binnen 7 dagen na ontvangst van het boeket weten middels een aantoonbare reactie. Bij een eventuele klacht ontvangen wij graag drie foto's van het geleverde boeket (bovenzijde, zijkant en stelen).

Let op dat je de verzorging tips volgt bij het ontvangen boeket.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Wij vinden het belangrijk dat jij tevreden bent. Lees hier alles over onze versgarantie.